My life wish list

OM du fick välja fem saker som du mest av allt ville ha eller åstakomma vad skulle det då vara?

För ett fler tal är det ganska svårt att veta vad man mest av allt vill ha i hela världen, men som det är nu så är jag ganska säker på min önskan.

Jag skulle vilja:

  • Spela in en komedi med Betty White (Vilket jag får skynda mig på med tanke på att hon faktiskt redan hunnit fylla 90 år).
  • Vinna ett People's Choice Awards.

  • Flytta till USA (Spelar ingen roll för hur länge, minst ett år i alla fall).

  • Hjälpa någon/några som är i behov av hjälp.

  • Bjuda min älskade mamma på en utomlands resa.



    3 av 5 är ju för min egen vinning, men mitt liv handlar ju om mig. Självklart om folket runt ikring, men självklart vill man ju förgylla sina egna drömmar mer än någon annans, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback