09 Februari 2012

Hejoho!
Mötet idag gick som det borde. Mer vill jag inte riktigt säga. Jag är skapligt nöjd med de i allafall.
De firades med en lång promenix hem tillsammans med min mamma och en pizza på de. Nu ligger jag och pussar ihjäl min älskade vovve, han är för jäkla söt alltså. ;) Hans fisar är mindre söta dock! 


(Bara för att jag älskar då de inte beteer sig som ''katt&hund'' )

Det vara allt för idag, imorgon är det nya tag och nya utmaningar. Glöm dina bekymmer imorgon kommer nya.
Nae men nu är jag så jäkla trött att jag måste dra mig mot sängen! Och för att inte somna tomhänta drar vi igång ett avsnitt av The Secret Circle.

Going, going, going - GONE!

Kommentarer
Anna

Andra Avenyn!! <3



Blogg: http://rockoflove.blogg.se/
2012-02-10 @ 22:04:34

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback