09 Januari 2012

Hejsan bloggen!
Helgen har varit fullt uppbokad med min kära vän Jonna. Har inte velat ta mig tid att blogga då vi haft så mycket annat roligt för oss. Datorn känns inte som ett alternativ bland vänner. Det är osocialt och tråkigt haha!

Hur som helst. Det jag ville ta upp i dagens inlägg var den stora bloggaren Kissie. Tänkte lägga ut ett par rader om henne innan jag ångrar mig. Hon har alltid för mig framstått som en person som livnär sig på att klanka ner på andra. Men antingen har jag haft fel eller så har hon ändrat på sig... Hon har växt i mina ögon på ett speciellt sätt, det går inte ritkigt förklara. Hennes sätt att behandla situationer och relationer har förändrats. Visst kommer det ta sig en och annan twist då och då, men ingen är perfekt och ingen kommer någonsin vara det heller! Jag tycker dessutom inte att hennes liv är något som någon annan ska lägag sig i. Hennes operationer har gjorts på hennes val och det är ju faktiskt hon som ska leva med det. Självklart tycker jag att det inte behövdes då hon är en fruktansvärt vacker tjej, men mår hon bättre av de ska hon självklart göra dem. För ALLA förtjänar att må så bra de bara kan.
Så Kissie blir min hiss i dag! Några synpunkter?




Kram B

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback