A walk down memory lane

Telefonen ringer:

Jag: A hej de är Bella!
Någon random: Hej har du Marita där! (Marita = min mamma)
Jag: A vänta....

Klampar in i mitt rum.

Jag: Jag hatar folk som inte presenterar sig i telefon.
Becca: Vem var det då? 
Jag: Det vet jag ju inte? -.-
Becca: A juste! *Fundersam min*

-Båda brast ut i skratt-

Detta är en klassiker när det gäller en konversation mellan mig och Becca, ibland är även rollerna ombytta.
Tänkte passa på att presentera henne nu eftersom jag idag ska umgås med henne och ni kanske inte har en aning om vem hon är. Hon är i alla fall min kusin/barndomsvän. Vi umgicks precis hela tiden som mindre. Men nu på senare år har det blit allt mindre tid vi lägger på varandra. Besök hennes blogg, klicka HÄR!!


Detta väcker känslor och minnen, det får skrattet att bubbla upp som en brustablett i magen. Nostalgi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback