Top 10 - Female idols

Först vill jag bara säga att den här topplistan är baserad på mina kvinnliga kändis idoler för tillfället, listan kan ändras vart efter min åsikt ändras. Sen vill jag tillägga att listan ligger inte i någon speciell kategori. Så denna lista är inte för mina topp 10 favorit skådisar, trots att alla förmedlat i film.


#10. Miley Cyrus

#9. Emma Watson

 #8. Keira Knightley


#7. Jessica Szohr
#6. Hayden Panettiere
 

#5. Kristen Stewart


#4. Amanda Seyfried 

#3. Leighton Messter


#2. Gillian Zinser


#1. Nina Dobrev



Varför Nina ligger etta är enkelt att svara på: Hon är vacker, begåvad, god - både mot oss, planeten och sig själv. Hon är strået vassare helt enkelt. Jag älskar henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback